Hier brengen we je de laatste updates over onze software; Maken van herhaaldelijke planningen, export van verslagen voor automatisatie rapportgeneratie.
De optie om ook te gaan filteren op de percentages wordt binnenkort ook toegevoegd aan het overzicht in de interne werking. Op deze manier kan er snel gefilterd worden op de projecten waar kan gestart worden met de voorlopige eindaangifte of welke projecten volledig kunnen afgerond worden. Dit kan gedaan worden op bedrijfsniveau of op niveau van de verantwoordelijke documenten. Standaard filters kunnen snel worden opgeslagen en gebruikt om het nodige overzicht te verkrijgen!
De update rond de integratie van SharePoint en andere toepassingen zoals Google Drive, FTP, ... werd deze maand terug opgenomen van onze kant uit. We vinden het belangrijk dat jullie alle data in eigen handen hebben en zelf kunnen beslissen waar jullie alles gaan opslaan. Als de basis hiervan werd opgezet kunnen we snel gaan integreren met andere platformen die relevant zijn voor jullie. Moest je verzoeken hebben, laat maar horen!
Met deze update willen we het maken van planningen voor plaatsbezoeken (zoals ventilatiemeting, blowerdoortest, waterkeuring, ...) 85% gaan versnellen. Dit doen we door het mogelijk te maken dat de klant zelf zijn afspraak kan inplannen in de agenda van de persoon die de inspectie gaat uitvoeren. Bij het maken van zo een planning wordt rekening gehouden met enkele voorwaarden zoals; reistijd, verlofdagen, ... Deze is bijna klaar om uit te rollen, de koppeling met Google en Outlook kalenders staat reeds op punt! Nu wordt nog gekeken om dit intern te testen en om de agenda afspraken te gaan koppelen aan projecten in Toolmaster.
Interesse om dit uit te testen?
Nieuwe design Toolmaster: De eerste stappen werden gezet om nieuwe design elementen te introduceren. Deze worden gebruikt bij onze formulieren, agenda tool, en voor alle andere nieuwe zaken die worden toegevoegd!
Volgorde van de foto's in verslag: Volgorde van de foto's in het verslag worden terug exact overgenomen uit de applicatie.
Snelheid optimalisatie voor planning en verslagen: Verschillende pagina's onder interne werking geoptimaliseerd. Deze laden nu tot 10x sneller!
Volgorde wijzigen in modellen en vormgeving: Volgorde van de templates kan gewijzigd worden in de modellen en vormgeving, en wordt zo overgenomen in de projecten.
Rechten - gebruikerstoegang toegevoegd: Je kan nu bepaalde medewerkers de rechten geven om de gebruikerstoegang aan te passen van projecten. In het verleden was dit enkel mogelijk door de hoofdgebruiker.
Vergadering op kaart: Indien een planning wordt aangeduid als een vergadering, dan wordt dit weergegeven op de kaart als een uitroepingsteken.
Download projecten uit overzicht: Optie terug toegevoegd om lijsten te exporteren uit het overzicht in de interne werking.
Hier brengen we je de laatste updates over onze software; Maken van herhaaldelijke planningen, export van verslagen voor automatisatie rapportgeneratie.
Opmaken werfverslagen veiligheidscoördinatie is een van de belangrijkste taken van een veiligheidscoördinator. Dit op een gestructureerde manier kunnen aanpakken is een must.
Hier brengen we je de laatste updates over onze software; Samenwerken met alle partijen, Teamleader integratie, ...