Intentieverklaringen en aannemers opvolgen als veiligheidscoördinator is een hele klus. Hier begint het succes om bij de start alle nodige zaken toe te voegen aan het dossier.
Met deze update willen we het maken van planningen voor plaatsbezoeken (zoals ventilatiemeting, blowerdoortest, waterkeuring, ...) 85% gaan versnellen. Dit doen we door het mogelijk te maken dat de klant zelf zijn afspraak kan inplannen in de agenda van de persoon die de inspectie gaat uitvoeren. Bij het maken van zo een planning wordt rekening gehouden met enkele voorwaarden zoals; reistijd, verlofdagen, ... Deze is bijna klaar om uit te rollen, de koppeling met Google en Outlook kalenders staat reeds op punt! Nu wordt nog gekeken om dit intern te testen en om de agenda afspraken te gaan koppelen aan projecten in Toolmaster.
Interesse om dit uit te testen?
We werken dit onderdeel verder af om in de loop van april uit te rollen. Deze update is bedoeld om u snel en efficiënt inzicht te geven in de status van uw projecten, zodat u gemakkelijk kunt bepalen welke projecten uw aandacht vereisen en welke afgerond kunnen worden. Deze optimalisatie is een cruciale stap in onze inspanningen om de tijd die nodig is voor het afronden van projecten te verminderen.
De integratie van Google Drive is hier tijdelijk gepauzeerd en zal in het tweede kwartaal in een andere vorm worden hervat. We begrijpen hoe belangrijk jullie data is, en willen hier dus een stap verder gaan. We onderzoeken de mogelijkheid om ervoor te zorgen dat jullie alle gegevens zelf kunnen beheren (alles wordt opgeslagen in jullie Sharepoint, Onedrive of Google Drive), terwijl Toolmaster alleen als interface dient. We zullen later in dit kwartaal hierop terugkomen.
Bulkacties voor documenten: We hebben een nieuwe optie toegevoegd in het documenten tabblad waarmee u bulkacties kunt uitvoeren, zoals het delen, niet meer delen en verwijderen van meerdere documenten tegelijk.
Toevoegen van knop in gevraagde documenten: U kunt nu ook een knop met een link toevoegen aan de gevraagde documenten, waardoor het gemakkelijker wordt om door te verwijzen naar extra informatie.
Updates in logberichten: Wanneer logberichten worden aangepast, ontvangen de getagde personen nu een melding.
Toevoegen van logberichttekst in e-mails: De tekst die aan een logbericht wordt toegevoegd, wordt nu ook meegestuurd in de e-mail bij het taggen, inclusief eventuele foto's.
Plakken van informatie in de log vanuit e-mails geoptimaliseerd: We hebben verbeteringen aangebracht in het proces van het plakken van informatie in de log vanuit e-mails.
Upgrade van API met extra acties: Nu kunt u ook contacten aanspreken en toevoegen met API-oproepen.
Meer informatie bij mislukte e-mails: Als een e-mail niet correct kan worden verstuurd (wegens een fout), wordt nu een duidelijkere foutmelding weergegeven.
Statusupdate in financieel overzicht: De status van de projecten in het financieel overzicht is nu real-time, waardoor het filteren eenvoudiger wordt.
Probleem opgelost bij aanpassen van documenten: Een probleem waarbij het aanpassen van een document een foutmelding veroorzaakte, is nu opgelost.
Toevoeging van error logging in applicatie: We hebben extra error logging toegevoegd aan de applicatie, wat ons in staat stelt betere ondersteuning te bieden en problemen efficiënter op te lossen wanneer ze zich voordoen.
Oplossing voor verwijderen van geüploade documenten: Een probleem waarbij het verwijderen van geüploade documenten tot onverwachte resultaten leidde, is opgelost.
Intentieverklaringen en aannemers opvolgen als veiligheidscoördinator is een hele klus. Hier begint het succes om bij de start alle nodige zaken toe te voegen aan het dossier.
Hier brengen we je de laatste updates over onze software; Maken van herhaaldelijke planningen, export van verslagen voor automatisatie rapportgeneratie.
Opmaken werfverslagen veiligheidscoördinatie is een van de belangrijkste taken van een veiligheidscoördinator. Dit op een gestructureerde manier kunnen aanpakken is een must.