Intentieverklaringen en aannemers opvolgen als veiligheidscoördinator is een hele klus. Hier begint het succes om bij de start alle nodige zaken toe te voegen aan het dossier.
Wat is me dat?! Een idee waar we al even mee speelden is ondertussen versneld in uitvoering gebracht; een SAP voor de bouwwereld en alle bedrijven die de energieroadmap ondersteunen. Hiermee heb je de optie om verder te bouwen op Toolmaster zodanig kan worden voldaan aan de specifieke noden en dat je ervoor kan zorgen dat je gaat uitblinken in een competitieve markt.
Dit zorgt er ook voor dat we kunnen helpen meedenken met jullie en dat er op projectniveau automatisaties of tools kunnen worden gemaakt die jullie werk efficiënter maken. Interesse om hier meer over te weten? Geef gerust een seintje!
De optie om ook te gaan filteren op de percentages wordt binnenkort ook toegevoegd aan het overzicht in de interne werking. Op deze manier kan er snel gefilterd worden op de projecten waar kan gestart worden met de voorlopige eindaangifte of welke projecten volledig kunnen afgerond worden. Dit kan gedaan worden op bedrijfsniveau of op niveau van de verantwoordelijke documenten. Standaard filters kunnen snel worden opgeslagen en gebruikt om het nodige overzicht te verkrijgen!
De update rond de integratie van SharePoint en andere toepassingen zoals Google Drive, FTP, ... werd deze maand terug opgenomen van onze kant uit. We vinden het belangrijk dat jullie alle data in eigen handen hebben en zelf kunnen beslissen waar jullie alles gaan opslaan. Als de basis hiervan werd opgezet kunnen we snel gaan integreren met andere platformen die relevant zijn voor jullie. Moest je verzoeken hebben, laat maar horen!
Met deze update willen we het maken van planningen voor plaatsbezoeken (zoals ventilatiemeting, blowerdoortest, waterkeuring, ...) 85% gaan versnellen. Dit doen we door het mogelijk te maken dat de klant zelf zijn afspraak kan inplannen in de agenda van de persoon die de inspectie gaat uitvoeren. Bij het maken van zo een planning wordt rekening gehouden met enkele voorwaarden zoals; reistijd, verlofdagen, ... Deze is bijna klaar om uit te rollen, de koppeling met Google en Outlook kalenders staat reeds op punt! Nu wordt nog gekeken om dit intern te testen en om de agenda afspraken te gaan koppelen aan projecten in Toolmaster.
Interesse om dit uit te testen?
Optie om checklijsten te delen met andere accounts: Als je dit wil kan je nu andere Toolmaster gebruikers die toegang hebben tot het project, ook toegang geven tot jullie checklijsten. Op deze manier kan een onderaannemer jullie checklijst gaan gebruiken voor het uitvoeren van een bezoek!
Optie in account om mails uit te sturen vanuit ingelogde gebruiker: Als er geen verstuur vanuit werd ingevuld werden mails uitgestuurd vanuit de hoofdgebruiker. Nu kan je in je instellingen ervoor zorgen dat dit standaard is vanuit de persoon die ingelogd is.
Updates applicatie: Optimalisatie gebruik van de applicatie (v0.21) => Toolmaster updates (release notes) - APP - Toolmaster
Checks altijd toevoegen in verslagen: Wil je een bepaalde check standaard toevoegen in het verslag. Dan kan je dit aanduiden in de modellen en vormgeving > controlelijsten > checks.
Layout verslag: Verslagen layout geoptimaliseerd om foto's en checks beter samen te houden en steeds de header bovenaan een nieuwe pagina te zetten.
Intentieverklaringen en aannemers opvolgen als veiligheidscoördinator is een hele klus. Hier begint het succes om bij de start alle nodige zaken toe te voegen aan het dossier.
Hier brengen we je de laatste updates over onze software; Samenwerken met alle partijen, Teamleader integratie, ...
Toolmaster werd geselecteerd door IMEC Istart, leading accelerator volgens UBI Global! 2024 wordt een interessant jaar!