Toolmaster Flash: Update april '24

In de afgelopen maand lag de focus op de basis en schaalbaarheid van het platform, en is de feedback over de update van de contacten verwerkt in het systeem.

Ons doel is om ervoor te zorgen dat jullie werk met Toolmaster nog vlotter, efficiënter en gestroomlijnder verloopt. Bent u klaar om te ontdekken wat er nieuw is? Let's see!

Belangrijkste updates in de kijker!

1. Herwerking Interne werking - overzicht

Om jullie een beter overzicht van alle projecten te bieden, hebben we de overzichtspagina aangepast. Dit is slechts de eerste fase; in een volgende fase voegen we extra filtervelden toe gebaseerd op percentages. 

Op de overzichtspagina vind je twee verschillende tabbladen om te gaan filteren. Dit zijn de documenten, en de planningen. Daarnaast is de pagina aanzienlijk sneller gemaakt, en we blijven de snelheid in de toekomst verder verbeteren.
Enkele belangrijke mogelijkheden:

Zoeken en filteren op basis van > < = tekens: Om eenvoudig te kunnen filteren en een gedetailleerde view te verkrijgen, kan je de tekens groter dan, kleiner dan en gelijk aan gaan gebruiken in de zoekvelden bovenaan.

Optie om filter views op te slaan: Iedereen kan zijn eigen filters gaan opslaan op zijn account. Dit doe je door een filter in te stellen en vervolgens op de "+" te klikken en de filter een naam te geven. Daarna kunnen ze snel opgevraagd worden door de filter te openen.

Filter view opslaan op bedrijfsniveau: Als hoofdgebruiker van het account kan je ook filters gaan opslaan op bedrijfsniveau, zodanig alle werknemers eenvoudig bepaalde views kunnen openen.

In de loop van deze maand worden ook de belangrijkste filters toegevoegd, bovenaan de kolommen met de verschillenden percentages. Hier zal je dus een eenvoudig overzicht kunnen verkrijgen van alle projecten waar >80% van de documenten werd opgeladen. Hiermee zorgen we voor heel wat minder mails die je moet gaan verwerken!

2. Overstap servers naar AWS

Deze maand hebben we overgeschakeld naar een schaalbaar systeem. Dit is de eerste stap om het platform sneller en efficiënter te maken.

Met de volgende stappen, waarbij caching wordt geïmplementeerd, zal de upgrade volledig tot zijn recht komen. We zetten ons volledig in om het platform zo snel mogelijk te laten functioneren, zodat jullie geen tijd verliezen bij het laden van data!
Skip to Content

3. Feedback contactenupdate verwerkt

Na de update van de contacten vorige maand zijn er nog enkele aanvullende aanpassingen uitgevoerd om extra opties te bieden voor het opschonen van bestaande contacten.

Daarnaast werd ook de feedback rond het zichtbaar maken van rollen en subrollen op verschillende plaatsen verwerkt. 

Coming soon! 

Nieuwe checklijsten in applicatie voor bezoek EPC, Plaatsbeschrijving,... (85% voltooid)

De checklijsten in Toolmaster worden verder uitgebreid zodanig een beter formulier kan worden weergegeven in de applicatie. Hier zul je extra opties hebben om bepaalde delen eenvoudig te dupliceren, en om te gaan werken met checkboxen, dropdowns en tekst velden. Door deze update willen extra mogelijkheden creëren met de applicatie zodanig deze ook kan gebruikt worden voor EPC bezoeken, plaatsbeschrijvingen en veel meer.

Optie om aangepaste tekst toe te voegen bij het maken van documenten. (95% voltooid)

Aan de hand van deze update zal je bij de document templates extra variabelen kunnen toevoegen en toevoegen op de documenten. Hier kan dan tijdens het maken van een document snel aangepaste tekst worden toegevoegd. Op deze manier kan je project specifieke informatie snel gaan opnemen in een document zoals VGP & PID, zonder dat je het eerst moet genereren en dan moet aanpassen. 

Agenda Integratie in Toolmaster (90% voltooid)

Met deze update willen we het maken van planningen voor plaatsbezoeken (zoals ventilatiemeting, blowerdoortest, waterkeuring, ...) 85% gaan versnellen. Dit doen we door het mogelijk te maken dat de klant zelf zijn afspraak kan inplannen in de agenda van de persoon die de inspectie gaat uitvoeren. Bij het maken van zo een planning wordt rekening gehouden met enkele voorwaarden zoals; reistijd, verlofdagen, ... Deze is bijna klaar om uit te rollen, de koppeling met  Google en Outlook kalenders staat reeds op punt! Nu wordt nog gekeken om dit intern te testen en om de agenda afspraken te gaan koppelen aan projecten in Toolmaster. 

Interesse om dit uit te testen?

Get in touch!

Overzicht alle product updates:

  1. Fotokwaliteit in applicatie aanpassen: In de applicatie kan je nu zelf kiezen of je hoge of lage kwaliteit aan foto's wenst toe te voegen aan de verslagen. Standaard is dit hoge kwaliteit, die zorgt voor een langere sync tijd en gedetailleerde afbeeldingen.

  2. Notificatie bij fout versturen e-mail: Indien een e-mail niet correct werd verstuurd krijg je hier direct een melding van. Op deze manier kan je direct nakijken welk adres niet correct werd ingegeven in Toolmaster.

  3. Footer in verslagen bijgewerkt: Speciale tekens in de footer van de verslagen weggewerkt.

  4. Bijwerken van % bovenaan projecten: Weergave van % opgeladen, goedgekeurd en afgekeurd bijgewerkt en terug toegevoegd op de persoonlijke pagina van de klanten.

  5. Datum gevraagde documenten wordt niet upgedate bij status wijzigingen: Als een opgeladen document van de klant wordt goedgekeurd of afgekeurd blijft de datum de datum van opladen. 

  6. Kleur toegevoegd in interne werking > verslagen: Rode kleur werd toegevoegd indien een verslag nog niet verstuurd werd, en er nog geen volgende bezoek werd ingepland. Op deze manier zie je steeds duidelijk welke verslagen nog aandacht nodig hebben.

Key tip voor iedere Toolmaster gebruiker:

Wist je dat je opmerkingen kunt toevoegen op zowel contact- als bedrijfsniveau?

Op contact of bedrijfsniveau kan je in Toolmaster een opmerking gaan meegeven. Als dit contact dan wordt toegevoegd aan een project wordt je hiervan op de hoogte gebracht en wordt de opmerking weergegeven in het contactenoverzicht.

Op deze manier kunnen afspraken met vaste klanten worden opgenomen in Toolmaster.

Schrijf je in op Toolmaster Flash

Styled Form

Extra nieuwsberichten:

oktober 18, 2024
Digitale facturatie bouwkundig studiebureau

Opmaken werfverslagen veiligheidscoördinatie is een van de belangrijkste taken van een veiligheidscoördinator. Dit op een gestructureerde manier kunnen aanpakken is een must.

Lees meer
januari 3, 2024
Toolmaster Flash: Update januari '24

Hier brengen we je de laatste updates over onze software; Samenwerken met alle partijen, Teamleader integratie, ...

Lees meer
september 30, 2023
Benjamin vervolledigt het founder team van Toolmaster

Benjamin Lierman vervolledigt het founder team van Toolmaster! Met zijn technische achtergrond en enorme gedrevenheid, een enorme meerwaarde voor Toolamster!

Lees meer
1 2 3 5